Kun menin nuorenana miehenä Volvon korjaamolle töihin Vaasassa Haldin oli viimeinen puurunkoinen tehty ja viimeiseksi jäänyt metallirunkoinen proto oli valmistumassa. Kellarin varasto oli kuin pala taivasta mm. alumiinipeltiä jossa puujäljitelmä pinta josta vieläkin kuin uusi on mulla tehty akvaarioon valaisin, listaa ja koukkua + kaikkea sälää satoja metrejä, talossa pelliseppiä jotka teki pellistä vaikka puuhevosen. Kerran kysyin peltisepältä josko tekis mun autoon semmosen suojan ettei mene lumi ilmanottoaukkoihin niin tuli pihalle vilkaisemaan ja ruokatunnin jälkeen löi osan käteen ja käski viedä maalaamon pojille, käski kokeilla sopuvuutta ensin ku pihassa ei ollut sopivaa autoa, se sopi niin täydellisesti että. Sama mies viettää eläkepäiviiä nukyään ja tekee ja kehittää itselleen aurinkovoimalla keskuslämmitystä ja aikoinaan se teki ne niinsanotut robottinosturit hohon kolariautot laitettiin va vedettiin suoraksi, japskista tuli laakista suora mutta Volvot vetäytyi hieman kasaan että piti entrata. Kun Volvolta tuli ekat 300 ja 700 sarjan autot kehotti pysymään niistä kaukana jos hengestään yhtään tykkää. Tämmöisiä muistoja vaan tuli vanhasta linjaauton kuvasta ja sopinee kevennykseksi varmaan tai admin poistaa. Olisin muuten valmis elämään tuon nuoruuden uudestaan ihan vain että jäi niin paljon ujouttaan kysymättä niiltä kymmeniltä ammattimiehiltä niin paljon ja opinpa minäkin jotain, ainakin sen että jos kykenee kuvittelemaan jonkin niin se teko on jo helpompaa vaikka ensin pitäis tehdä sopivat työkalut sen valmistamiseen.