Markulle senverta jotta kyllä,on näivettynyt lähinnä osien tunnistuspalstaksi : mikähän tämä on ja mistä?, Mitä tiedolla sitten tekee,en tiedä..
Jostain syystä projektit loistaa poissaolollaan tai tekniset murheet kyselyineen.
Joka tönössä jossa harrastellaan ja on rojekteja tunnistamattomia esineitä löytyy muuttuen jopa lentäviksi lopulta...roskalavalle ka
s kun ellei niille ole siihen mennessä tarvetta,paikkaa ja sopivuutta /soveltuvuutta löytynyt ei ilmeisesti kyseistä ajopeliä omista eikä käyttöä muutenkaan mihinkään eli kierrätykseen varsinkin jos kovin rupinen käytetty+jostain ihan tavistason kulkineesta.
Uudet osat ymmärrän paremmin josko niille löytyisi uusi tarvitseva koti tai vaihtoehtoisesti ostettava osaan sopiva laite jos haluaa itse käyttää eikä raaski luopua tai jatkettava jemmaamista sopivuus tietäen ja tarpeeksi hyviä omiin projekteihin kelpuutettaviksi.
Velolla polkeminen lähinnä teoreettista,ei onnistu häävisti 100m,on senverta huono asento polkea ja välitys p...stä.
Molemmissa kahvoissa jarut ja todella yksinkertainen käytettävä koska käytännössä kaasuhan on tai off ilman väliasentoja että pääsee eteenpäin.
Systeemi on nerokas kunhan kerran kokeilee niin ajaminen helppoa kuin heinänteko(?)
Kaasutin on kyllä todella yksinkertainen mutta kalvolla toimivana se on sen
Akilleen kantapää,toki uusia kalvoja löytyy kuten muutakin osaa hyvin mutta mikäli kalvo pettää tai huono niin menokin loppuu,vähän kuin ruohonleikkurin kanssa jossa samantapainen idea.
Venyneellä kalvolla toimii huonosti molemmat aparaatit käynnistymistä myöden.
Tässä nykybensan koostumus voi oikeasti aiheuttaa murheita tapauskohtaisesti riippuen kalvosta miten kestää nykylitkut mutta ei se ainakaan mulle ongelmia tuottanut ja istuinkin oli ihan jees koska se myös ainut jousitus koko vehkessä eli mieluusti mummomallia ja paljon vietereitä.
Kiva vehje,tuli uteliaisuutta ostettua tyyppiä 3800 ja kunnostettuakin jonninverran,pari kesää ajeltua ja pistin kiertoon seuraavalle kun kaikkea ei talliinkaan sovi ja tuli nähtyä.