Kirjoittaja Aihe: Tili meni?  (Luettu 17044 kertaa)

Maaliskuu 24, 2017, 11:47:40 ap
Vastaus #30

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 4484
Moro

Eipäoo,se on reklamoida mutten kyllä jummarra mitä se tosa kohtaa tarkottaa.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,2 x  NSU Supermax-62 ja -63,Honda C92 Benly -63,Cresent mopo-63

Maaliskuu 24, 2017, 11:57:55 ap
Vastaus #31

Kari Rautiainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5003
  • *** Rauzi ***
Mulla on autossa, kärryssä ja prätkissä rekkarit.

Oon kyllä rekisteröityny aika moneen palveluunki, iCloud, Mikrosoft jne.

Anteeksi näin helevatan tylsä vastaus.

Maaliskuu 24, 2017, 12:51:47 ip
Vastaus #32

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 11559
Mulla on autossa, kärryssä ja prätkissä rekkarit.

Oon kyllä rekisteröityny aika moneen palveluunki, iCloud, Mikrosoft jne.

Anteeksi näin helevatan tylsä vastaus.

Hehe...kaikista asioista ei saa "venäläistä perseensuristinta" vaikka miten yrittäisi.

Tää mun homma taitaa kylläkin olla semmoinen...

t. Markku

Maaliskuu 24, 2017, 13:02:00 ip
Vastaus #33

Martti Hänninen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Niinku olen johonkin toiseen topicciin kirjottanut, kyllästyin vintouka kympin elkeisiin, ja ostin käytetyn macin. Omat pirunsa ne on tässäkin, mutta yleisesti ottaen olen tyytyväinen. On se kymppi vielä tuossa läppärillä, mutta sillon harvoin kun sen aukasee, alkaa mahoton päivitys rumba. Macci on hiljanen, ei pidä juuri mitään ääntä, erittäin hyvä kuva ja aika nätti ite konekkin. Uutena vaan on melko hintava, apylin laitteita saa kyllä aikahyvin käytettynä vihreästä omenasta, jos ketä kiinnostaa. :)

Maaliskuu 24, 2017, 13:47:27 ip
Vastaus #34

Kari Rautiainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5003
  • *** Rauzi ***
Pahinta win koneissa oli se että sai kokoajan olla tukihenkilönä vaimolle. Kokoajan jotain ongelmia. Laitoin sille mac kannettavan, iPadin, ja puhelimeksi iPhonen. Kaikki samaan iCloud tiliin kiinni. Samat tiedot, ohjelmat pääosin, joka masiinassa.

Jumakekka että oli hyvä heurekekkaus tämä. Kyllä on elämä paljon helpompaa.
Itellä iPad silleen että oliskohan pari kuukautta sitten ollu tuo satanan win vempain ollu käynnissäkään.

Perseestä koko windows. Siis anaalikäyttöjärjestelmä.

Maaliskuu 24, 2017, 13:49:46 ip
Vastaus #35

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 11559
...Suristin lähestyy targettia!

t. Markku

Maaliskuu 24, 2017, 16:54:10 ip
Vastaus #36

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 4484
Moro

Onko mun 7 Windowsissa jotain vikaa kun ei ole mitään mainitsemianne ongelmia,kirjoituksista saa sellaisen käsityksen että olisi enemmän sääntö kuin pokkeus että Windows ei toimi.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,2 x  NSU Supermax-62 ja -63,Honda C92 Benly -63,Cresent mopo-63

Maaliskuu 24, 2017, 17:37:46 ip
Vastaus #37

Martti Hänninen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849

Maaliskuu 24, 2017, 20:23:15 ip
Vastaus #38

Henry Eklund

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5368
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Win kympistäkin tuetaan vain kahta viimeistä koontiversiota, kyllä seiskallakin pärjää kun pöpönsyöjä ohjelma kunnossa ja ehkä kannattaa tuliketulla surfvailla. Silti suositan win tilin perustamista ja jos sattuu olemaan win puhelin niin sekin sinne tiliin, emännän puhelin putosi ja hajosi niin uuteen tuli kaikki takaisin. Mun win puhelin 635 odottaa mökkikeikkaa ja satsia susihauleja, nyt android blackview bv6000. Katsokaa juutupesta, eimene rikki ja kestää toki vettäkin hyvin, suojausluokka IP-68, nato tykkää.

Maaliskuu 25, 2017, 07:30:26 ap
Vastaus #39

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 11559
Mortonki!

On tää mokkula ehjä kun kerran tässä läppärissä
toimii.

Kotikoneessa ei sitten yhtään. Hiisi vieköön-millä
juuttaalla saan sen siinä pelaamaan?

Kaikkea osaamaani olen koittanut-mutta ei vaan onnistu.

Nyt kyllä pitää pyytää joku viisaampi
apuun-alkaa luonto loppua.

t.Markku

Maaliskuu 25, 2017, 11:35:21 ap
Vastaus #40

Martti Hänninen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Se haitta tässä Applen safari selaimessa on, että sitä ei saa ymmärtämään pankin käyttäjätunnus/salasanaa mitenkään, vaikka kirjautuessa tallennat ne, tai kirjoitat käsin salasana luetteloon kumminperin hyvänsä, mutta kun yrität mennä pankkiin, niin ei toimi, muissa sivustoissa kylläkin. Explorerissa toimii, en jummarra >:(

Maaliskuu 25, 2017, 13:21:02 ip
Vastaus #41

Markku Pyörre

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 139
Se haitta tässä Applen safari selaimessa on, että sitä ei saa ymmärtämään pankin käyttäjätunnus/salasanaa mitenkään, vaikka kirjautuessa tallennat ne, tai kirjoitat käsin salasana luetteloon kumminperin hyvänsä, mutta kun yrität mennä pankkiin, niin ei toimi, muissa sivustoissa kylläkin. Explorerissa toimii, en jummarra >:(
Et kai pankin tunnuksia koneeseen talleta?
Monesti selain on sen verran fiksu, että se ei talleta suojattujen sivujen salasanoja. Itse käytän LastPass suojattua salasanaohjelmaa. Pankkitunnukset ei mene sinnekään, vaan ainoastaan omaan päähän tallentuneena.

Mikäli selaimeen talletat, niin aseta sinne ainakin pääsalasana, jos mahdollista. Muuten yhdellä klikkauksella on kaikki salasanasi näkyvissä.

Niin ja itse otsikkoon:
Yleensä kuun vaihteessa bongaa Viskisiepon joka visertää, "Tili tuli, Tili meni"
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2017, 13:22:38 ip kirjoittanut Markku Pyörre »

Maaliskuu 25, 2017, 13:32:42 ip
Vastaus #42

Martti Hänninen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Eivät ole, salasanat ovat salasanan takana safarissa automaattisesti, ja vaikka joku ne näkisikin, niin pankissa on vielä kortilla olevat jokakerta muuttuvat salasanat, ei sinne pelkillä käyttäjätunnuksilla mennä,mitkä tallennetaan kirjautumisen alkuosaan, en minä niitä kortilla olevia salasanoja ole mihinkään tallentamassakaan ::) Eikä meillä asu muita kun akka ja mie, koirakin kuoli parivuotta sitten, ja vaikka akka ne tunnukset näkiskin ei se haittaa. Asia on nyt tästä safarista kiinni, koska explorer täyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan automaattisesti, kun kirjautumissivun avaa, pieni haitta sinänsä, mutta vähän ärsyttävä, kun tottui vuosikauvet tuohon automaattiseen täyttöön :(
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2017, 13:55:11 ip kirjoittanut Martti Hänninen »

Maaliskuu 25, 2017, 14:10:48 ip
Vastaus #43

Jukka Rämä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 580
Mitähän, jos nyt ihan oikeasti yritetään auttaa tuota Markkua?

Kerrotko Markku ensiksi mokkulan nimen ja tyypin?

Tässä sitten tarvitaan aikanaan muitakin kuin minua, sellaisia jotka mokkuloista/nettiyhteyksistä jotakin ymmärtävät.
(Minulla tämä DNA mokkulayhteys toimii, mutta juuri muuta en siitä ymmärräkään. Paitsi, että olen asennusvaiheessa tehnyt juuri niin kuin ohjekirjassa sanotaan ja onneksi myöhemmin välttynyt asetusten ronkkimiselta.)

Maaliskuu 25, 2017, 16:21:40 ip
Vastaus #44

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 11559
Olen nyt tämän läppärin kanssa täällä-ja tuolla verkon asetuksissa on wlan...mutta kotikoneessa
ei puhuta siitä mitään-on vaan vpn ja ethernet.Hankala asentaa,kun ei ole
huomaavinaankaan,että mokkula on persiissä-siis tietokoneen persiissä.

Ennen päivitystä oli-ja siksi luulen,että siinäkävi jokin källi-
eihän sitä pysty päivittämään uudestaankaan kun ei netit pelaa.

No mokku on Huawei LTE USB STICK E3372

...jos se mitään tietoa lisää.

t. Markku