juu, Suomen Postin korvaus politiikka on kyllä suoraa v'ttuilua. tuo postimerkki hyvitys on todella härskiä.......
Saapumis ilmoituksia #1 ja samalle lähetykselle #2 on jäänyt täälläkin saamatta. pieni kunta alle 3500 asukasta, kieli supi suomi.
sama juttu täällä, että ei paikallis Asiamiespostissa ole kellään järkeä mainita jos on 2 pakettia odottamassa, kun menee hakemaan yhtä koodin tai lapun kera, Tietämättä minä itse sen toisen paikalla olosta. Eikä auta kysyä ohimennen että onko muita nimelläni, kun eivät välitä tietää mitä hyllyssä on.
Postin rikkomia paketteja ja niiden korvaamatta jättämisiä on myös joutunut kärsimään.
esim viime keväänä paiskoivat pakettini jossa oli harvinainen ~250e jäähdytin paisari, tuli ulos paketista paisarin suulake. Kevyt hyvin pakattu laatikko, jonka päälle rahdissa lastattu jokin todella painava.
eivät korvanneet, koska muka puutteellisesti pakattu. ei siis "Särkyvä" mainintakaan olisi auttanut, vaan oli muka puutteellisesti pakattu.
Kun taasen olivat toiselle henkilölle korvanneet Tietokone Keskusyksikön ~150e arvosta, kun sen käypä markkina hinta oli ~70e. Vaikka oli laitetu normi pakettina ilman "Särkyvä" lisää. Oli paketin sisältö heilunut ja tärähtänyt emolevystä jokin rikki, ei siis ollut edes pahvilaatikko mitenkään kärsinyt.
Kukas nyt "kristallikruunujakaan" lähettelisi normi pakettina saati Tietokoneita. ja sitten Posti korvaa tottakai tuplana P*¨.kle.
ei mitään moraalia Suomen Postilla.
Kun taasen UK'ssa saa sitä sun tätä raha hyvitystä yleensä, pitkien pahoittelujen kera ja vielä kerran Voucerit lahja kupongit päälle. oli sitten kyseessä jopa Royal Mail tai paikallinen ruokakauppa ja kuivunut leipä.
Voitais kokeilla vaikka kuljettaa rahtina Suomen postin päällystön sydämen tahdistimet. Siinäpä olisivat sitten sisäänajettuna ja uutta parempia, takuu varmasti.
Varsinkin tämän vuoden 2015 aikana ja jo viime vuoden loppupuoliskolla, kuulin yhdestä suuresta mp-liikkeestä paikan päällä olevana että Posti on mennyt todella huonoksi, että pakko suositella asiakkaille MatkaHuoltoa siirtyä MH'hon pikkuhiljaa.
Koska ei Postilla perusasiat toimi, juuri ne asiat jotka tässäkin Keskustelussa ovat aiheena.
tämä ei ole mh mainos. se ei auta joka ongelmaan eikä toimi joka pakettiin....
Sitten on vielä nämä saak'lin Rahti firmat vaikka DPD DHL TNT Parcelforce jne ja niiden Suomi pään alihankkijat.
esim UK'sta minulle tuleva paketti Priority#1 on suomeen saapuessaan pudotettu Economy #2 luokkaan, kiitos Fi alihankkijan loppujakelijan. Olen siis maksanut Ovelle toimituksesta ja 1lk rahdista, mutta saan jotain aivan muuta.
Puhumattakaan että het kun paketti tulee suomeen, on Online nettiseuranta 3~5vrk jäljessä, ei toimi ollenkaan koskaan.
"ennen kaikki oli paremmin", nykyaika ei vain toimi.