Minulla on siis nyt, Ässän tanko ja käyrä ja MM:n uudempi käyrä malliksi.
Ne vaikuttavat aivan mahdollisilta tehdä.
Pitää nyt hieman vielä kokeilla miten luontuu, kun tuo Taneta hommaamani putkityötehdas on hyvin käsityö painotteinen, ei mikään paina napista ja nauti malli
Ne CR:n käyrä ja tanko, kun vielä löytyisi malliksi ja ehkä se vanhempi MM:n käyräkin, jos siihen olisi kiinnostusta harrastajilla?
Hinnoittelu koitetaan pitää harrastaja ystävällisenä, Tunturiin tangot olleet 35-55 Ässän tanko ilmeisesti vähän hintavampi, käyrät samoin 35-55.
Tuosta Ässän ja CR:n käyrästä ei pysty nyt vielä lupaamaan muuta, kun koitetaan niitäkin tehdä. Siitä sitten paremmin vielä...
Määrät nyt vaan minulle niin tiedän mitä tehdään, vai kannattaako edes mitään alkaa tekemään, jos määrät jää pieniksi.
Osista kiinnostuneet voivat pistää s-postia tai YV:tä minulle, niin tiedän että millaisen sarjan pitäisi tehdä mitäkin.
Nyt sitten puskaratio toimimaan, halukaat esille ja tieto minulle, niin tulee CR Raisuihin kiiltäviä osia ja MM:ään mustia.
Haluatteko itse maalata käyrät, niin tulisi ehkä paremmin mieleinen, kun en noista kuumankestomaaleista oikealla sävyllä oikein tiedä.
En meinaa sitten tehdä näitä Raisun osia itselleni varastoon, se on tämä satsi ja sitten taas Tunturia.
Vaihdossa otetaan Tunturin osia, mieluummin vanhoja 50-60 lukuisia projekteja. Niillä pystyy kummasti motivoimaan. Kaikki raadotkin kannataa tarjota ja pelkät rungotkin käy, sairaus on sitä tasoa.
Petri